Jag ribb-virkade en halstub/duk med knappar
 
Elias har snöat in på pandor så det har blivit en hel del panda skapande under sommaren...
 
Jag la pärlor under ett par dagar under sommaren, här ett på barnen i syskonvagnen
 
En beställning gjordes under försommaren, en 70-tals inspirerad sjal till en klasskompis
Samma beställare ville också ha blommor så hon kunde tillverka örhängen utav dem. Klart jag fixar!
 
Insynen i hallen åtgäradades med hjälp utav döskallar
Till midsommar virkade jag en poncho till svärmor, i döskallar
 
Mitt exsvärmor beställde ett bokmärke
 
Jag inspirerades av exsvärmors dörrstopp hon hade i sitt hus och gjorde en i uggla
 
En liten barnvagnsfilt som jag hämtade inspiration ifrån här
 

2 kommentarer

Iza

11 Apr 2015 10:03

Vilka fina grejer!! Finns något mönster på filten med de små björnarna på?

Svar: http://dada4you.blogspot.se/2014/11/crochet-teddy-bear-baby-blanket.html
Marianne Westman

LinnOLias

19 Apr 2015 14:50

Tack!
Här är skaparen;
http://dada4you.blogspot.se/2014/11/crochet-teddy-bear-baby-blanket.html

Kommentera

Publiceras ej