Det har blivit lite av varje på sista tiden i hantverksväg!
En beställning var på en LinnOLias Hello Kitty vinter mössa. En mössa fodrad med mjuk fleece. Så underbart poppis dessa Hello Kitty mössor!
Jag har även hunnit med att tillverka en flodhäst i härliga "semester utomlands"-färger. Turkos, blå, lila och gul. Detta var en present till en liten kille som fyllde 2år. Till min mans gudson närmare bestämt! En helt ok present!
Nu vet jag inte riktigt om jag ska ge bort denna döskallesjal i present eller om jag ska behålla den som en höstsjal till mig själv! Det återstår att se. Därför visar jag inte en hel-bild ifall att! Men det har jag också hunnit med att tillverka nu.
Detta är det senaste projektet jag håller på med just nu. När den är klar så måste jag börja på en del möss-beställningar som jag har fått. Och ytterliggare en döskallesjal dessutom! Buzzy buzzy
 

1 kommentarer

jennie

07 Feb 2015 23:36

Superfina mössor ,hur gör man om man vill beställa en?

Svar: Jag mejlade dig Jennie!
Marianne Westman

Kommentera

Publiceras ej